You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Dart Forum - dartn-forum.de - Das dartn.de Dart Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

skybeamer

3-Perfekte-Werfer

• "skybeamer" started this thread

• Send private message

1

Monday, February 18th 2013, 5:49am

Defekter Dartautomat- brauche Hilfe!

Hallo zusammen,

ich habe einen defekten Dartautomat Pro Dart Pofessional E 1000.

Ich kann ihn einschalten, er fährt auch seine Starsequenz, aber danach kann ich keine Spiele auswählen.
Hat jemand vielleicht einen Tip für das Problem, oder besser noch einen Schaltplan?

Beste Grüße

Dan
skybeamer has attached the following file:
Checkst Du schon oder stellst Du noch?

Josus

Ton-machine

wcf.user.option.userOption51: 2012

• Send private message

2

Monday, February 18th 2013, 4:20pm

Was hast du denn bisher schon ausprobiert? Da du nach Schaltplänen fragst gehe ich davon aus, dass du die Taster schon überprüft hast?!

skybeamer

3-Perfekte-Werfer

• "skybeamer" started this thread

• Send private message

3

Tuesday, February 19th 2013, 6:39am

Habe von Pro Dart eine Programmieranleitung bekommen! Der Automat war auf Münzprüfer gestellt, dass war alles!

Gruß

Dan
Checkst Du schon oder stellst Du noch?

dartn.de Dart News | Impressum | Kontakt |  Redaktion |  Disclaimer |  Datenschutz
Dart WM | BDO Dart WM | Dart Weltrangliste | Phil Taylor | Raymond van Barneveld | Dart Wurftechnik